Medielli tarjoaa kaikille asiakkaillemme muutostukea – pientä tai suurempaa. Mediellien tarkoitus on yhdessä kanssasi ravistella vanhoja toimintatapoja ja antaa yhteisöllenne keinot, joilla voitte muokata yrityksenne vastaamaan sote-uudistuksen tuomiin haasteisiin. Vain yhdessä saamme aikaan kestäviä tuloksia. Emme halua jäädä pysyväksi osaksi organisaatiotanne, vaan autamme ja valmennamme teitä kehittymään itsenäisesti.
Ratkaisut ovat olemassa, ja me autamme teitä löytämään ne sekä ymmärtämään voimavaranne. Mikä on muutos, jota kaipaatte?
Rakennamme yhdessä kanssasi ruohonjuuritason sote-muutosta, joka ulottuu läpi koko organisaation. Pyrimme systeemitason merkittävään uudelleenorganisointiin, joka koskee niin ammattilaisten yhteistyön kehitystä kuin käytännön työtehtäviä. Muutosten lisäksi vahvistamme johtamista ja johtamisjärjestelmää.
Pyrimme siihen, että pystytte vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin nopeasti ja sujuvasti. Työntekijät rakentavat valmentajien fasilitoimana toimintatavat, joiden avulla prosesseja on helppoa ja sujuvaa noudattaa.
Uusien toimintatapojen ylläpitämisen tueksi autamme Teitä rakentamaan kerroksittaisen johtamisjärjestelmän. Järjestelmä mahdollistaa reaaliaikaisella tiedolla johtamisen kohti strategisia tavoitteita. Tähtäämme siihen, että osaksi johtamisjärjestelmää nivotaan systemaattinen kehittäminen. Organisaation jäsenet oppivat käyttämään erilaisia ongelmanratkaisun työkaluja jokaisella organisaation tasolla. Näin organisaatio varmistaa toiminnan jatkuvan kehittämisen kohti strategisia tavoitteita.
Kerroksittaisessa johtamisjärjestelmässä on kyse asiakkaille tärkeiden strategisten tavoitteiden jalkauttamisesta ja tietoon perustuvasta ongelmanratkaisusta. Tavoitteiden saavuttamiseksi organisaatioon luodaan visuaalinen tiedolla johtamisen näkymä organisaation kaikille tasoille.
Kerroksittainen johtamisjärjestelmä ohjaa fokusta jokaisella organisaatiotasolla valittujen strategisten tavoitteiden saavuttamiseen ja ongelmien ratkaisuun. Kun energia laitetaan oikeiden ongelmien ratkaisemiseen, kerroksittainen johtaminen muuttuu tulosta tuottavaksi johtamisjärjestelmäksi.
Onko haasteenasi toiminnan jonoutuminen, kysyntään vastaaminen tai rekrytointi? Voit saada näihin apua etävastaanotto- sekä etälääkärikonseptimme avulla. Mediellit tarjoavat Sinulle toimivat prosessit ja toimintatavat sekä tiekartan etävastaanotto- ja etälääkäritoiminnan pystyttämiseen.
Tarkoituksena on rakentaa toimintamalli, missä lääkärinne voi hoitaa asiakaspalvelun myös etävastaanottopalveluna. Etälääkäri toimii hoitajan tukena, jolloin jonouttamisen tarve vähenee ja ammattilaisten aikaa vapautuu varsinaiseen hoitotyöhön. Kun jonoutuminen vähenee, myös kysyntäpaine hellittää. Etävastaanotossa toimivan lääkärinne on mahdollista tehdä työtään kotoa käsin mistäpäin Suomea tahansa, mikä helpottaa rekrytointia.
Jatkuva parantaminen on LEAN-ajattelun ytimessä. Periaatteeltaan se on yksinkertainen, mutta käytännön työssä vaikea juurruttaa kiireiseen työympäristöön. Jatkuvassa parantamisessa tehdään systemaattista ongelmanratkaisua tunnistamalla organisaation ydintoiminnan kitkakohdat.
Medielleillä on vahva LEAN-tuntemus eli kyky valmentaa ja ohjata tiimit johtajineen oppimaan ongelmanratkaisua sekä toteuttamaan oppia käytännössä. Hallitsemme laajasti erilaiset LEAN-työkalut, joilla ongelmanratkaisua voidaan kehittää organisaatiossanne. Jatkuvan parantamisen työkalujen avulla on mahdollista pureutua organisaation ydintoiminnan kehittämiseen.
Tule kuulemaan ilmaiseen webinaariin ti 29.3 klo 11 – 12 esimerkkejä, kuinka terveysasemat lyhensivät lääkärijononsa pysyvästi alle viikkoon.
Kanssamme keskustelemassa ovat Espoon johtava ylilääkäri Anu Mustakari ja Terveystalon julkisten palveluiden ylilääkäri Emil Heinäaho. Kuulet mm.
Webinaarin jälkeen tunnistat, mitkä ovat olennaiset osa-alueet, joiden täytyy olla kunnossa. Niin varmistat, että hoitoon pääsy on pysyvästi hyvää sekä hoito laadukasta ja vaikuttavaa.
Ps. Haluatko kartoittaa, mitä toimenpiteitä hoitotakuun toteuttaminen vaatii Sinun alueellasi? Varaa tästä maksuton 30 min konsultaatioaika Mediellin asiantuntijalle. Kartoitetaan tilanteenne ja käydään läpi mahdollisia toimenpiteitä kymmenien referenssiemme avulla. Keskustelun jälkeen pystyt hahmottelemaan organisaatiollesi sopivan tiekartan kohti pysyvää hoitotakuun toteutumista.
“Yhdessä onnistuimme ideoimaan, miten palvelut pitäisi organisoida, jotta organisaationne palvelisi asiakkaitaan sekä työyhteisöänne parhaalla mahdollisella tavalla.”
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |